? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, June 12, 2011

~Berbahagialah menjadi seorang wanita~

Buat hati2 yang kini merasa dirinya di amuk kesedihan yang berpanjangan..kembalilah kamu padaNya..sesungguhnya hidup ini sangat indah untuk diratapi dengan deraian air mata kesedihan..

Yakinlah hati mu wahai pemilik hati bahawa janji Allah itu pasti, yang mana setiap insan yang di ciptakannya punya bahagian masing2...berbahagialah kamu dengan agamamu, mersa senanglah kamu dengan setiap kurnia Allah dan berbagai nikmat yang telah kite kecapi...

Usirlah sejauh mungkin segala macam kesedihan dari dalam dirimu, bayang-bayang keduakaan, dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan serta kekhuatiran.

Marilah kembali ke jalan keimanan dengan menghidupkan malam2 mu dengan tahajjud, pagi mu dengan Dhuha dan membasahi kalammu dengan menyebut nama tuhanmu...serta melampiaskan kerinduan kita kepada Allah dan merasa puas dengan qada dan qadarnyq...:)

No comments:

Post a Comment