? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, October 22, 2010

Adakah aku yang bersalah??

Salahkah aku memilihmu...?? Salahkah aku mengasihimu seakaan-akan saudaraku..?? Salahkah aku mentakhtakan dan menobatkan mu sebagai juara yang memenangi hati ini..?? Salahkah?? Aku tidak memandang segala kebendaan dan kecantikkan paras rupa..sesungguhnya Allah telah menciptakan setiap yang bernyawa ini punya kelebihan tersendiri...
sesungguhnya kasih ku kerana agama...dan
cintaku padamu jua kerana agama...
apa lah daya aku untuk merubah segalanya...kita hanya merancang Dia yang mengetahui segalanya menjadi penentu kasih kita..
andai benar ianya berakhir hanya di sini..

ku mohon beribu kemaafan...
tak berdaya lagi aku melaluinye..
aku lelah..rebah seketika..
biarlah ikatan yang terlerai sentiasa menjadi simpanan dalam memori kenangan...
Yakinlah padaNya..
setiap apa yang dijanjikanNya..
bahawa manusia dijadikan berpasangan...

dan suatu ketika nanti..
kau pasti ketemui kebahagian yang berkekalan...

~salam manis~



No comments:

Post a Comment