? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, October 18, 2010

...semua manusia di uji..

Jika sebelum ini aku terasa lelah menghadapi ujian dan rintangan, namun pagi ni..bila menziarahi blog rakan-rakan banyak pula yang mula aku pelajari ...terutama blog seorang rakan yang di uji dengan kelahiran seorang anak yang istimewa..ohh betapa tabahnya hati seorang ibu ni, kuat benar cabaran yang perlu dihadapinya..ketabahan serta kekuatannye menambah sayu di hati aku tatkala membaca coretan harian ibu kepada YASMIN NABILAH..

comelnye adik nabilah...semoga bahagia menghadapi hari2 yang terindah

bukan mudah untuk melayari kehidupan ini...jika hari ini kita terasa payah untuk menelan pahitnye ujian ..percayalah di luar itu lebih ramai lagi yang lebih kuat ujian yang perlu mereka lalaui...dan bersyukurlah ujian yang terpaksa kita lalui ini terkadang menjadikan kita semakin dekat kepada Sang Pencipta.. Syukur YA Allah ini tandanya Kau masih mahu mengasihi ku... dan yakinlah wahai sahabat setiap ujian yang kita lalui ini tersimpul hikmahnye.. mohonlah agar ujian yang kita lalui ini, dapat kita lalui dengan hati yang redha...

~salam manis~

No comments:

Post a Comment