? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, July 18, 2012

MENAIPLAH DALAM KEADAAN TENANG DAN WANGI


Apabila anda menulis entri di dalam blog atau komen contohnya di FB, tweeter, pastikan atau kalau boleh elakkan dari menggunakan huruf besar. Huruf besar ini sebenarnya punyai maksud sendiri dalam bidang penulisan.

Cuba bayangkan anda menerima SMS yang ditulis dalam tulisan huruf besar. Apa yang anda rasakan? Tulisan dengan huruf besar dalam penulisan bermaksud anda sedang menegaskan, menjerit atau tengking, ia seolah seandainya diucapkan, anda perlu ucapkan dengan nada tegas, bersuara lantang dan kuat.

Dengan penggunaan huruf besar dalam blog, ia seolah macam kita sedang menulis dalam keadaan marah .... hmmm ... ... andai nak tulis entri yang best, tulis dalam keadaan tenang dan wangi ... :)

Tulisan yang relaks dengan penggunaan huruf besar kecil yang betul pasti akan menyenangkan orang untuk membacanya.


Sumber Asal: Panduan Menulis Blog | Elak Guna Huruf Besar Dalam Menulis Entri | hasrulhassan.com Under Creative Commons License: Attribution Share Alike Follow us: @hasrulhassan on Twitter | bloghasrulhassan on Facebook












No comments:

Post a Comment