? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, August 8, 2011

Nak tukar ke tak nak???

Assalamaualikum..whbt

Lama benar tak meningglkan coretan kat muka blog..macam dah rase asing pun ade..haha sapelah tuan punye belog nie..mujur juga aku tak melupakan kata laluan untuk meneroboskan ke dalamnya...

Melihat nama belog yang gempak-gempak rasa teringin pula nak buat anjakan pada muka belog nie....ermm tapi bile teringatkan kenagan ketika ia mula diwujudkan ...niat itu terus aku batalkan..

Bersederhanalah dalam melakukan sesuatu..yang penting ade sesuatu yang ingin di sampaikan dan walaupun sedikit ..ia bermakna kepada mereka yang sudi membaca...

Huhu bermula hari ni rasanya macam nak lebih serius dalam menuliskan entry walaupun sekadar untuk berkongsi apa yang bersarang dalam benak fikiran aku sebagai manusia, insan dan pelakon di pentas ini..apa yang baik kita kongsi bersama dan buruk kita jadikan sempadan dan teladan..

>_____<

No comments:

Post a Comment