? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, August 8, 2011

PERLU KE BERUBAH????


Confiusnye??ape yang nak diubah kak bedah oiii...se akan pelik bile ade yang memberi idea:

DIA: Saya rasa kalau awak nak lebih menarik awak perlu berubah..

SAYA: Berubah???cecite camne tue??

DIA : Mybe dari segi penampilan kot..ce awak pakai pakaian yang ikut trend siket...ni baju awak semua akak tengok besar2 + labuh2..dah macam macik2 jerk akak tengok...

SAYA: HUHU takpelah kak..saya selesa sebegini...( dalam ati..hamboi akak nie..rse cam nak cubit jerk mulut ko)

Rase terkesan jugalah dengan kata-kata kakak "comel" yang mengomen tentang penampilan aku...wahai kakak ku sayang..kalau setakat nak ubah perangai saya yang buruk..dengan rela hati saya setuju 100 %
tapi...... kalau nak sentuh bab-bab pakaian ini perlu ke saya nak menyusahkan diri untuk memikirkan kata dan pandagan orang dekat dunia...tapi kat akhirat sok saya yang terpaksa menangung dosa berguni2..

Wahai kakak ku..bukan tak teringin hati ni nak bergaya sakan tapi bile dipikirin...takut sangat bile jatuh hukum diri ini termasuk dalam golongan tabarruj (berlebih-lebihan dalam berpakaian) terus pikir 10x..dosa nanti aku juga yang tanggung

Dan kebiasaannya kite berhias bagai ini mesti punya tujuan!! bagi saya yang masih kesinglelan ni sapelah yang nak saya tayang2kan..hahaha lainlah kalau sudah punya en suami..huhu tak gitu kakak manis...

Walau siapa pun kita, apa pun yang kita lakukan ..fikirlah seberapa banyak yang kite hidup ni hanya pinjaman je..cukup masa ...kembali jua kepada Nya..

>___________<



No comments:

Post a Comment