? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, March 31, 2009

*PERKAHWINAN

*Lim Swee Tin berumahtangga pada tahun 1977. Isteri beliau, Selina S.F. Lee, yang juga merupakan anak jati Temangan, Kelantan Darul Naim. Pernah mengikuti pengajian dalam jurusan Linguistik da Kesusasteraan Melayu di Universiti Putra Malaysia dan memperoleh Bacelor Pendidikan. Kini, beliau seorang guru.

*Selina S. F juga merupakan penyair dan cerpenis yang kerap menyumbangkan karya-karya di media-media tanah air. Minatnya terhadap dunia penulisan juga telah berputik sejak di bangku sekolah lagi terutama dalam genre puisi.
*Banyak karyanya khususnyaGenre puisi tersiar dalam media percetakan seperti Minggua Malaysia, Wanita, dan Dewan Sastera dan sebagainya. Manakala puisi-puisi ecerannya diterbitkan dalam bentuk bersama antaranya Di Dunia Permata (1993) dan Angin Pagi (1995)Mereka kini dikurniai tiga orang anak, seorang lelaki dan dua orang perempuan.

"Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi" Darah seni yang mengalir dalam diri Dr. Lim dan isterinya masih lagi terus mengalir ke dalam diri anak gadis beliau. Minatnya yang mendalam terhadap puisi jelas terpancar semasa beliau mendeklimasikan sajak ....

No comments:

Post a Comment